mandag 14. november 2011

WELLA KURS

I helgen har jeg vært på kurs med wella på Storefjell. Det var et spennende, kreativt og nytti kurs hvor vi fikk masse  inspirasjon til å bruke hjemme i salongen :) Jeg er super motivert til å hjelpe dere alle med enten en ny farge, klipp eller bare styling tips...



Fredag kveld åpnet de helgen med show, og her er modellene... god start ;)
Lørdag på dagen var det kurs med URBAN BY BJÖRN AXÈN, det er ungdomsserien til Björn Axèn!!




Lørdag kveld var det visning og festmiddag. kjempe bra show og morsom fest... Takk Robert :) 

Søndag hadde Björn Axèn visning med mange kjempe fine oppsettinger hvor de viste oss smarte og kule flette teknikker...

De viste også gutte frisyrer.. veldig inspirerende!! gleder meg til å teste ut alle teknikker på kundene i salongen.







Håper dere blir litt nysgjerrig på hva jeg har lært på kurs og vil komme i salongen, Tove`s salong, for å bli ny eller bare få litt tips om styling... jeg er klar:)
ETT STRÅLENDE KURS MED MYE MORRO !!!

1 kommentar:

  1. Å, se ut som dere har fått med dere mye! Jeg er klar, trenger du modell?!;)
    Kjekke karer på første bildet...
    Snakkes!
    Klem

    SvarSlett