lørdag 14. januar 2012

bli følger...

Hei Hei alle sammen :)
 Etter oppfordring av flere som liker bloggen min men ikke får helt til det å bli medlem og legge inn kommentarer så tenkte jeg lage en veiledning til dere;)
1: Først må dere trykke på feltet hvor det står "bli medlem på dette nettstedet"...  

 
2: Da kommer dere hit, her må det velges google, twitter eller yahoo konto !
3: Jeg valgte å bruke google..  

 
4:  Deretter kommer denne siden opp! her velger dere "opprett en konto gratis"... 

 
5: Her skrives inn den vanlige mail adressen dere har fra før av og oppretter ett passord...

6: Så er dere her og da trykker dere "følg denne bloggen" og ev. om man vil legger inn et bilde..

7: Nå er det bare og legge inn ett visningsnavn... og godta vilkår...

Da er alt i boks!!! For å legge inn kommentarer er det bare og trykke på komentar feltet under hvert innlegg og da velge google-konto :)

Håper dette hjelper og at fler vil kommentere på innleggene mine ;)
GOD HELG!!! 

4 kommentarer:

  1. God kveld!
    Litt veiledning er greit. Noen synes det er unødvendig å lage seg konto, gidder ikke osv. Du har en fin blogg med litt forskjellig, særlig masse fint interiør flere bør se!:))
    Du får deg fort nye følgene om du kommenterer andres blogger som inneholder ting du liker. Da oppdager de deg og din blogg. Og når jeg legger igjen en kommentar hos deg, trenger du ikke svare, menom du vil, inne hos meg!:)) Det er ikke vanlig å gå tilbake i bloggen for å sjekke om eier av bloggen har svar til kommentaren!:)) Fortsatt god kveld!;))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:) er klar over det Ida... Har bare fått så mange forespørsler på jobb, av inder og venner på hvordan det gjøres.. For de får det ikke til ;) derfor lovet eg og lage en veiledning for de ;) har ikke tatt meg tid til å jobbe så mye med bloggen ennå se ;) klem klem

      Slett
  2. Hei! Takk for hyggelig hilsen, Anniken! Kjempe-fin blogg du har:)


    Fortsatt fiiin søndag!

    KLEM KLEM
    ANETTE:)

    SvarSlett