søndag 22. april 2012

på bedringensvei...

ENDELIG... Formen begynner og bli veldig mye bedre og det ser ut til å gå riktig vei.. Det synes nok mini i magen også at er ganske topp!!
Min kjære samboer har fått influensaen kastet over seg og tatt over mine plager.. og ennå verre enn meg selvfølgelig ;) han er jo mann :)
I går var jeg hos ei venninne på jentekveld med ost&kjeks... Og vin for de som kunne drikke så klart :S
må innrømme at det er litt kjedelig og ikke få vært like mye "med på festen"... men det går faktisk, og nesten litt rart til å være meg, ganske bra :)
Det er fler av oss, som må velge vann istede for vin, så det er vel egentlig ikke noe mer synd på meg enn alle andre.. bare kjennes litt sånn ut i blant ;)
Hege, verten for kvelden, har fylt 30 år og dermed mekket jeg jo sammen et kort :)

Tilda er fargelagt med promarkers...

på venstre side har jeg laget en lomme for å sette inn gavekort... 


Det var er kjempe hyggelig lag hos Hege... god mat og godt selskap, selv uten vin flaska ;) Takk takk jenter!
I dag har min kjære, syke, stakkars gode samboer fått lov til  å styre fjernkontrollen i noen timer, dermed har det gått i motorcross i hele dag :) stakkars syke mann må jo få det litt som han vil... skjønner jo egentlig, fordi om jeg ikke vil innrømme det hele tiden, at han ikke vil se på bliss hver eneste søndag formiddag ;) 
Jeg tok meg dermed en tur ut med snuppelupp, Sara!! Vi har vært i butikken, TRINITA.. og tatt litt bilder til facebook siden deres!
Masse fine nye klær, som ikke passer meg noe lenger, :( magen vokser, eller... ikke bare magen heller faktisk, skjønner ikke det... Men men... er vel også når det gjelder å legge på seg i et svangerskap litt sånn for andre enn meg også... drit kipt, men må bare leve med det.. hvertfall i noen måneder til :) 
Det har kommet mange fine smykker i butikken, masse fine farger :) 



 Nå gjør vi klart til film... potetgull, godis, dipp, gulrøtter, sukkererter... JA vi skal kose oss :) Etter middagen gikk jeg og sara en tur igjen bort til broder`n.. og dermed ble det baking av brownies ppå meg... SNAKKER VI SNILL SØSTER ELLER... på bestilling, bakte jeg brownis som han hentet og tok med seg hjem :) kjenner det at jeg nesten angrer litt.. lukter nystekt deilige brownies her og hele formen ble bare hentet og ikke noe igjen til oss :( men... antageligvis bra for kroppen :) Sara var fornøyd for hu fikk slikke bollen!! 
Ha en strålende uke alle sammen... jeg skal pleie meg selv og lille mini i magen noen dager til før jeg er tilbake på jobb.. men først; en gulrot til en god film ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar