mandag 18. juni 2012

Magen vokser...

I dag har jeg fått se bildene fra andre fotograferingen hos Amy på sjarm, 6mnd bilder :) magen vokser og det gjør tydeligvis resten av kroppen også... Greit at det nærmer seg slutten kjenner jeg ;)
Ikke sånn at jeg begynner og bli lei, men er jo helt greit at ikke kiloene skal renne på i enda 6mnd ;)
Snart bare 100 dager igjen sier app'n... Helt perfekt!!
Fine greier dissa appene altså, hva skulle vi gjordt uten de ;)
Sånn ellers med formen så syns jeg at det får fint... Har vel kanskje siste uka kjent litt mer på det å bli fort sliten og tungpusta... Så nå blir det godt med en uke ferie til neste uke!!!
Den første rosa kjolen er i hus ;)
Er den ikke fin?!? Takk Svigermor... Tror det er en farmor som gleder seg til ei lita jente og pynte opp litt :)
Må innrømme at det gjør jeg selv også... Blir sikkert ingen bestemt prinsesse detta;)
Og bortskjemt blir hu heller ikke vil jeg tro, det kan vi jo bare se på denne divaen :) Sara er nok ikke helt som andre hunder, det er ganske sikkert:) nå i kveld har hu vært med pappan sin og dusjet, så nå er hu pakket inn i pelspledd... Ellers så fryser a sånn skjønner dere ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar