tirsdag 27. desember 2011

Julegaver...

Her er en liten samling av noen av julegavene jeg fikk i år :)






Av verdens beste samboer fikk jeg; diamantring, Ane Mone kjole, Moods dressjakke, Hunter langstøvler, Moods deksel og Moods hette jakke... Utrolig glad for alle sammen.. Akkurat det jeg ønska meg ;)



Disse englene fikk jeg av Tante, de er fra Magnor...

Boks til hunde maten til Sara.. Passer perfekt Camilla ;)

Cecilie Melli Øredobber fra Trine... Helt super og veldig fine !!

Gleder meg veldig til å lese denne! Takk tante...

Og nå skal det bakes... akkurat det jeg ønska meg av Hilde...

Kaffe maskin av sviger`s... på bestilling og helt perfekt !!

Fler øl glass i samlingen på Rosendahl glassene våre  :)

Salat bolle og salat bestikk...

Line of Oslo genser, denne fikk jeg av mamma og pappa...


Jeg er kjempe fornøyd og utrolig heldig som fikk så mye fint til jul... Vi fikk mange flere pakker men valgte ut noe så dere kunne få et lite innblikk :) Hva fikk du til jul?!?!

FORTSATT GOD JUL ALLE SAMMEN!!!!

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du fikk, ikke dårlig gaver du fikk av din kjære ;) Klem

    SvarSlett
  2. Er så alt for heldig ;) mye fint hos deg også så jeg...

    SvarSlett