mandag 6. februar 2012

28år...

Og da var dagen her! Jeg er ett år eldre;)
Jeg må bare beklage til mine gode venner og følgere at jeg ikke har blogget på en stund... Tiden har bare flydd fra meg;)
Mitt kreative hjørne med interiør ideer håper jeg bare sånn helt plutselig kommer som perler på en snor og at tiden plutselig er der:) vi får krysse fingre og tær...
Tenkte jeg skulle blogge noen av gavene jeg fikk i helgen! Så her er et lite knippe...
Kommenter gjerne om det er noe dere liker eller lurer på :)
Ha en strålende uke alle sammen!!!

jeg fikk både party brodder og gå tur/jogge brodder.. det er nesten et must og ha nå når det er så glatt ;)
multi styler med både tykk krølltang og krepptang ;)
strikke jakke med hette fra Ane Mone !!
grå overzise genser fra TRINITA!!!
stavmiker; helt perfekt kjøkken verktøy...
sølv farget overzise genser med glidelås i ryggen :)

i tillegg fikk jeg penger, gavekort, vin etc etc... veldig førnøyd meg gavene i år også ;) takk takk alle sammen!! ser at bildene har blitt litt mørke, men men... det får gå ;)

1 kommentar: