mandag 16. april 2012

slappe dager...

skikkelig kipt og kjedelig... siden torsdag har jeg ligget rett ut på sofaen med feber, forkjølelse og hode vondt :( alle krefter er bare tappa ut av meg kjenner jeg..
vært hos legen i dag og blitt sykemeldt ut uka :(
så til dere som har time hos meg denne uka, jeg har prøvd og kontakte dere og håper alle har fått beskjed ;) til dere som trenger time snart; jeg er klar igjen neste uke ;)
Før påske var jeg hos Amy på Sjarm fotostudio på Bjørkelangen og tok noen bilder, er jo litt spennende og følge med på hvor feit og rar kroppen skal bli ;)

Noe positivt er at i dag har vi vært på ULTRALYD... jeijj... ganske rart og morsomt!!
egentlig mest rart skal jeg være ærlig... tenk at det er en liten mini inni der som koser seg og suger tott, tisser,svømmer og har det bra :) rart syns jeg...
man får liksom virkeligheten enda nærmere da man ser det er liv og at alt er bra :)
Når det gjelder kjønn så klarte ikke helt gynekologen og se hvilke kjønn det var.. kanskje det var meningen for vi var litt usikre på om vi ville vite det ;) men det er ikke mange uker til ultralyd på A hus så kjenner jeg meg selv rett så kommer vi til å spørre om de kan se det da vi er der ;)
Denne gangen klarte hvertfall ikke jeg og se noe utovetiss... fordi om John-Andre synse han så det (tror det var mest viljestyrken hans som så den men ) Morsomt og spennende uansett!! og det viktigste av alt; ALT SÅ BRA UT :)










Når jeg har liggi på sofaen og ikke gjordt mye disse dagene har jeg tatt meg litt tid til å lage noen kort, godt og ha litt og pusle med :)

1 kommentar:

  1. Hei!:))
    Så kjedelig å være syk..god bedring!:))
    Veldig fint bilde av deg, og et søtt lite barn inni der:))
    Dette er herlig!
    Du har laget mange fine kort, flott fargelagt med tusjene.
    Klem

    SvarSlett