torsdag 19. juli 2012

10 uker igjen!!!

Må si det er helt utrolig! Vips så er det bare 10 uker igjen til termin... Skjønner ikke helt hvor tiden har blitt av.
Hvis jeg tenker tilbake på når jeg var ti uker på vei, da var det ca da vi reiste til Singapore...
Nesten ingen visste noe ennå og ikke kjentes kroppen så annerledes..og sånn er det ikke nå :s vekta viser ca 10 kg mer, ikke noe gøy for oss halvfeite fra før av!!! Men men... Er jo en grunn til det og går jo fort ned igjen, det er hvertfall hva ALLe sier... Og takk Gud om de har rett!!
Da jeg var ti uker på vei tenkte jeg egentlig litt (les:mye) på hvordan det skulle gå, hele sommer'n utenom å være med på festligheter og andre ablegøyer hvor alkohol føringa er høy og antrekket planlegges i god tid.. Men vips så gikk lissom sommer'n også:) ikke at den er over, for masse sol i hele august passer meg ypperlig;) men det å ikke kunne drikke seg kanakas med de andre har gått overraskende bra det også.., hvem hadde trudd!! Og jeg sier det ikke bare fordi jeg ikke kan drikke, men fordi det helt ærlig har vært helt greit:) kan jo ta det igjen, som også ALLE sier;)
Sånn i løpet av dissa 30 ukene har det ikke vært så mye overraskelser synes jeg... Utrolig bra med alle dissa app'ene og nettsidene... Her finner man alt man lurer på :)
Det som har vært litt overraskende er hvor mye liv,spark og bevegelser det er fra mini i magen... Begynte å kjenne tydelige spark rundt uke 17! Og jammen holder det på døgnet rundt ennå:) koselig,men også litt rart og ubehagelig... Har hatt noen nettet hvor jeg har sliti litt med å få sove, men roer seg etter en liten stund :)
Status sånn akkurat nå, 10 uker før termin, er helt strålende!!! Sånn hvis vi ser borti fra denna ryggen min.. Den er ikke så god:( kan tenke deg hvordan det er å kjennes ut som om man går med to-tre kniver som skjærer deg i korsryggen dagen lang... Men men.. Biter tenna sammen ogjobber ut neste uke før det er to uker ferie :)
Spania here we come!!!
Ellers er det meste på tur.. Tror ikke det er så mye som mangler å handle inn og angst for fødsel etc holder seg på avstand ennå ;)
Blogger nytt innlegg om siste shopping runde senere...
Ellers var vi på Jessheim i går på 3D ultralyd!!! Snodige greier... Morsomt og beroligende synes jeg.. Der fikk vi ennå mer svar på at alt er som det skal :) alle mål stemmer og det er definitivt ei lita jente:) hu ligger klar riktig vei og ser ut som en god blanding av pappa'n sin nese og mamma'n sitt nydelige ansikt :s he he... Rart og se hvertfall:)
Mamma, kommende bestemor, fikk bilde tilsendt til Spania og synes at hu så at det likna på meg.. Så ut som baby bilder av meg sa a.. Så da får vi se da... Om ti ukers tid ;)
Spennende, morsomt og litt skremmende:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar