lørdag 9. juni 2012

Effektiv fredag!!

I dag har vi virkelig fått utnyttet hvert eneste minutt... Og så utrolig deilig det er å legge seg med den følelsen!!
Først var det litt farting rundt om kring på meg og Sara, deretter jobb..
Ferdig kl 16, innom butikken og rett hjem å fikse middag... Super god pitapizza på menyen:) kjapt og veldig godt, eneste ulempen er hvitløks dunsten som kommer til å ose rundt meg i hele morra (beklager til alle kunder og dere jeg snakker med)!! Hei hei ekstra toy;)
Etter middagen dura jeg og min kjære samboer innover.. Først reiste vi til strømmen og bestilte barnevogn...
Det ble en city cross fra emmaljunga.. Og vi er foreløpig veldig fornøyd ;) vi får se...
Deretter i full fart på IKEA:)
Og jammen meg var vi ikke ganske effektive der også, hadde det ikke vært for den trege kassamann :s
Tror det nesten er første gangen vi var på IKEA og fikk med oss absolutt alt vi skulle ha hjem igjen, det eneste negative med IKEA er at det ofte kan være utsolgt for akkurat den ene lille døra eller skuffen som gjør at ikke alt blir komplett.. Men denna gangen gikk det fint !!!! :)
Nå er klokka passert 0100 og vi er endelig i seng!! Ferdig montert! Hvertfall med det vi skulle bli ferdig med i dag ;)
Vi satser på at ultralyd var riktig og at det blir ei jente her i huset.. Så nå blir det litt rosa på rommet... Ender det opp med å komme en gutt så får kjære far litt å bytte ut før jeg og nurket kommer hjem.. Men det fikser'n ;) planene er ev klare :)
Vi skal på ny ultralyd i juli, 3D, så da har vi jo ennå litt tid til å gjøre om ev ;)
Satser på jenta denne gangen <3

I morgen er en ny dag med nye muligheter for å være effektiv ;)
God natt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar