mandag 4. juni 2012

Hælja varer helt til?!?

Og vips så er det tirsdag...
Synes tida går så uforventa fort nå... Hadde trodd at jeg snart skulle begynne og tenke at tida gikk litt saktere... Men nei da..
Nå er det bare 116 dager igjen til termin og vi er straks i uke 24 :)
Synes det er helt supert med dissa appene på telefonen, har virkelig oversikten her assa;)

Og når jeg skreiv overskriften på dette innlegget tenkte jeg egentlig litt på hvor lang helga plutselig har blitt i detta svangerskapet.. Kjenner på meg at akkurat det med å spise bare sunt og kutte ut godteri og is; det klarer jeg ikke!!! Helgas godsaker drar seg plutselig langt utover i uka og blir tatt igjen av neste helg :p men men...
Tror jeg har fått en liten ting for is... Kjenner det at jeg nesten er litt avhengig faktisk ;)
Så koser jeg meg skikkelig også da ;)
Og det kjennes det ut som lille i magen gjør også... Her går det i 100 hele tida... Ser det faktisk uta på magen at det romsteres og sparkes... Trodde ikke det begynte så tidlig... Men er vel ei frøken med mye energi :)

I helga var det spise girls for alle penga!! Vi fikk virkelig drikki ut min gode venn og nabo, Cathrine :) morro fordi om jeg sikkert hadde hatt den enda mer morro om jeg kunne drikki :) men sånn er det, kommer sterkere tilbake ;)

Søndag prøvde jeg meg på innbakte horn... Fasongen ble ikke like bra som på dine Nina, men smaken ble god ;)
Takk for oppskriften :)
Ellers går dagene med til barne rom!!! Gleder meg veldig til å poste bilder da vi får ting på plass :)

Ha en strålende uke (helg for min del) ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar