mandag 30. juli 2012

Helgens ablegøyer...

Helga, de første dagene av ferie og permisjon, har gått med til sying!!
Først gikk turen til stoff og stil for å kjøpe gardinstoff til mini i magen:)
Kjøpte også med knapper og nye bånd til klær som vi har funnet igjen etter meg... Synes det er veldig koselig at mini kan bruke klær som oldemor,mormor og mamma har strikket eller helklet til meg da jeg var liten:)
Sydd på symaskin tror jeg ikke jeg har gjordt siden barneskolen, eller hvertfall ikke siden ungdomsskolen, så det ble jo noen utfordringer... Men jammen klarte jeg det ikke ;) helt utrolig!!!
Ikke det at noen får lov å se på gardinene på nærthold og studere sømmene, men de henger da der og ser sånn passe rette og like ut ;)
Sånn ellers er formen helt ok!
Litt av hvert små ting er det jo, men nå er jeg ferdig med jobbing for denne gang og skal ikke tilbake til salongen før etter påske... Så da er det muligheter for å slappe av litt ;)
Først og fremst tar vi 14 dager ferie hvor vi fikser og ordner litt hjemme :)
Mannen i huset har i helga startet på sitt prosjekt; levegg og pallmøbler ;)
Gleder meg veldig :) og jammen er ikke han skikkelig flink også ;)

Nyter trege morgener,late "arbeidsdager" og slikker sol om den skulle titte frem ;)

1 kommentar:

  1. synnøve arnesen31. juli 2012 kl. 05:03

    Veldig koselig å se de fine klærne fra du var lita,gardinene og baby rommet ser lekkert ut. Jeg synes at dere er veldig flinke begge to,lykke til med babyen <3

    SvarSlett