fredag 17. august 2012

Prinsesse rommet...

Og der tror jeg at jeg kan si meg ganske ferdig med rommet til mini i magen :) litt dilldall og små ting vil jeg nok fortsatt finne på men i hovedsak er det ganske ferdig. Og jammen ble jeg ikke ganske fornøyd også ;)
Gardinene på rommet har jeg sydd selv;) stolt!!! Og mektig imponert over meg selv ;) hi hi...
Litt wallstickers og hjemmelaget kunst gjorde susen og fikk frem tema; cupcakes....
Da kan det krysses av på "to do"lista, over alt jeg vil få gjordt ferdig før mini kommer :)
De klærne som er i hus er også ferdig vasket, stryket og brettet!
Neste på lista er å tenke på å pakke klar og handle inn det jeg skal ha med på sykehuset, greit og ha det klart.. Sånn viss om atte dersom atte ;)
Syns vi er på god tur egentlig...

Vi er nå godt inne i uke 34, dvs BARE 6 uker til 29.09.12 som er termin... Synes fortsatt at tiden raser avgårde :)
Formen er fin, hjelper å ikke jobbe og slite meg helt ut... Frisør yrket kombo med dårlig rygg og svangerskap er ingen god sammensetning!!!
Nå skal dagene nytes og ting skal fikses... Vi er akkurat ferdig med 2-3 ukers ferie og min kjære samboer er tilbake på jobb, her kommer den nye hverdagen!!! Spennende:)
Rart å skulle være hjemme så lenge, men hei hvor det går, tida flyr i rakket fart :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar