fredag 9. desember 2011

Jule inspirasjon...

Her er et litt jule inspirasjon fra meg til dere... Jeg er snart ferdig med å pynte til jul, å begynner og bli ganske fornøyd... Synes det er koselig og bli ferdig med pyntinga først for deretter å kose meg med scrapping, baking, pakking og alt det andre som skal gjøres før jul :)


jeg har vært i skogen og plukket med meg et lite tre.. synes det ble dekorativt i en glassvase..


pyntet litt på den ene lampa i vinduet.. så ble det litt julestemning på den også :)

cupcakes stativet ble fint på benken med jule cupcakes på...



her skal vi ha juletre da det kommer i hus 23.desember.. frem til det har jeg hengt glass juletre kulene på denne greina...


I år er der mye mer rødt i som er inn igejn når det gjelder julepynten og synes det var på tide å få frem den litt gammeldagse røde jule stemingen igjen.. etter flere år med hvit jul :)
håper dere liker hvordan jeg har pyntet og at det gir litt inspirasjon til dere... Kommenter gjerne og bli følgere på bloggen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar