lørdag 23. juni 2012

Da det mintgrønne ble muldvarp :)

Det går i mye maling for tiden.. Men nå tror jeg at jeg tar en pause... Barneseng og bokhylle er klart til barnerommet, som keg håper vi har klart i løpet av en ukes tid... Har så lyst til å få tingene som skal inn der påplass, sånn at jeg får oversikt over alt som mangler ;)
Det er jammen meg mye som skal i hus... Og mange penger som skal ut...
Hei hei skattepenger!!! Hei hei salg av leilighet og bil !!! :)
Jeg har malt det kjempe fine mintgrønne skapet mitt i muldvarp farge! Skapet var utrolig kult og annerledes i grønn fargen, men ble liksom aldri helt fortrolig med det her i konstancesvei... Men nå!!! Nå ble det bra;) hva jeg ikke kan ;)
Jeg ble hvertfall veldig fornøyd og det passet bedre inn... Så da får vi bare se... Hvilke farge det får neste gang ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar