onsdag 27. juni 2012

Milepel sies det :)

På app'en til babyverden i dag står det at babyen veier nå en kilo...
Men... Hva men de andre ni?!?
Hmmm... Kjenner det på meg at jeg kanskje har lagt på meg litt mye, men men... Bare tre mnd igjen da ;)
En ting er hvertfall helt sikkert; jeg skal gjøre alt jeg kan for å ikke dobble det jeg har lagt på meg hittil!!!
Thats my mission!!

Sånn ellers så har vi ferie denne uka og tiden går med på maling og snekring til bebisen;) blir så mye fint altså, syns jeg selv i hvertfall ;)
Bilder kommer da ting er klart...
Har hatt et par dager med strålende sol, og satser på noen dager til, deilig å drive ute i finværet:) solbrent har jeg også blitt... Så da snakker vi vellykket ferie uke;)
Kjenner på kroppen at både kiloene har rent på og at pusten er litt tyngre... Var hardt og jobbe de siste dagene før denne uka med ferie, til tross for 50% sykmelding!!
Krysser fingre og tær for at jeg holder ut med en mnd jobbing i juli, før det er litt ferie igjen;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar