mandag 21. mai 2012

OVER halvveis...

Da er vi over halvveis da.. Sånn helt ærlig synes jeg tiden hittil har gått kjempe fort :)
Lille prinsessa i magen sparker og viser masse tegn til liv <3
Rart men også spennende... Magen synes skikkelig nå, så da ser jeg ikke bare feit ut... Heller feit og gravid ;)
Tankene svirrer veldi når det gjelder navn... Vi har kommet opp med noen navn vi begge synes er fine men klarer ikke helt bestemme oss for hvilke vi liker best, kanskje greit og se baby'n først også... Det kan jo være at det ikke passer idet hele tatt hviS vi bestemmer oss for ett navn :) også er det jo ikke helt 100 % sikkert at det er ei jente før vi har henne i våre hender ;)
Navn, maling og fiksing av barnerom, permisjon planlegging og blomster er de tingene som opptar tid og tanker utenom jobb om dagen!!!
Detta med permisjon synes jeg er vanskelig... Hvem skal være hjemme når og hvordan skal vi få det til å gå opp med jobb, barnehage og egne ønsker!!! Blir helt rar at detta :)
Men men.., finner det nok ut etterhverdt ;)
Jeg har to nye strålende produkter på badehylla; Moroccanoil, vidunderlig olje til håret!!! Ett must!! (kom innom salongen, toves salong, så skal jeg vise dere) det andre er Mamma Mio stretch mark oil!! Strekkmerke olje, i håp om at jeg vil unngå de værste strekkmerkene... Denne har jeg kjøpt hos Hannes på Bjørkelangen.. En helt utrolig nydelig og behagelig salong med mange ansatte som driver med alt mulig rundt om hudpleie og spa!!!
Da er det kanskje påtide og stå opp og komme seg en tur på jobb!! Pga en håpløst vond og lei rygg så er jeg 40 % sykmeldt.. Men regner med og holde ut lenger frem mot permisjon ved å jobbe litt kortere dager ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar