torsdag 31. mai 2012

Sommerstua :)

Her er en liten smakebit på hvordan terrassen vår er i år... Ingen nye møbler eller store ting! Det vi måtte investere litt i er nytt trekk til paviljongen, den var beige i fjor men etter en halv sesong, uten noe særlig med sol, ble den lys lilla.. Ikke akkurat den fargen jeg ville ha, dårlig kvalitet må jeg si!! Dermed ble det nytt trekk i grått i år.. Så får vi bare se da, hvor grått det er når sesongen er over ;)
Må innrømme at det har gått med bitte litt penger på blomster :p ikke bare bitte litt heller, dyrt altså, blir jo så fint og koselig da:) og foreløpig har jeg klart og holde liv i alle.. Tvitvi... Har ikke akkurat grønne fingre, men gjør så godt jeg kan :)
Nye puter ble det i år!! Fine ikke sant?!? Ikke var de dyre heller... Rett og slett kjøpt ett sengesett og sydd om til putetrekk!! Strålende fornøyd ;) kjenner at jeg juger bitte litt da jeg skryter på meg at jeg har gjordt det selv... Takk til snill og flink svigermor ;)
Da er det bare og satse på at sommer'n ikke er over og at det blir mye strålende sol og lange varme kvelder, sånn at vi får nyte "sommerstua" litt ;)

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fint dere har det!:))
    Vurderer sånt telt, men hvilken farge?! Tror du grå blir like solbleket?
    Gleder meg til mandag, blir bra med salat, så kan jeg ordne noe til kaffen. Ta med tusjer også da!;))
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. De sier at de nye "stoffene"/ fargene skal være bedre kvalitet enn i fjor... Men vet ikke helt jeg...
      Vurderer dere og kjøpe telt ville jeg lagt i litt mer penger enn å kjøpe det billigste... De er ganske skranglete og tåler ikke så mye vind etc.. Jeg fikser lunsj;) tar så klart med tusjer,stempler,ark etc... Sees på mandag ;)

      Slett